Pojazdy serwisuje:



Czas przygotowań w Warka-Team

W garażach Warka-Team przygotowania do nowego sezonu idą pełną parą. Oprócz standardowych przeglądów i niektóre auta przechodzą większe przebudowy które mają dostosować sprzęt do poziomu konstrukcji czołowych teamów rajdów terenowych.

Największe zmiany przechodzi „Durszlak”  Darka i Ernesta Dworzyńskich . Samochód dobrze znany w środowisku off-roadowym, którym duet Ambrozik Borowski wygrał Magam Trophy, Puchar Polski, Poland Trophy i wiele innych imprez przeprawowych.

 

Całkowitej przebudowie uległ przód pojazdu. Rozstaw osi został zwiększony  o 15 centymetrów, zmieniono wahacze na nowe wykonane przez Mariusza Borowskiego i amortyzatory na rajdowe Ohlins Coilover ze sprężynami Eibach. Zastosowano też szybszą przekładnię kierowniczą z Toyoty LJ. Dzięki tym wszystkim zmianom udało się znacznie obniżyć środek ciężkości auta uzyskać prawie idealny rozkład mas przód / tył i jednocześnie poprawić jego prowadzenie przy wyższych prędkościach. Pierwsze testy pokazały że autem można jechać bardzo szybko i jedynym ograniczeniem dla większych prędkości na szutrach jest mały silnik.

Tym problemem zajęła się ekipa Land Warszatatu - pod okiem Jacka Ambrozika w aucie pojawi się mocniejszy silnik. Zamiast standardowego 1,3 z Suzuki Jimny o mocy 83KM zostanie zamontowany silnik 1,8 z Suzuki Baleno o mocy maksymalnej 125KM połączony ze skrzynią od Vitary. Wszystkie zmiany są rozplanowane w ten sposób aby nie podnieść masy wyjściowej pojazdu 1100kg.

Pierwszą rajdową próbą będzie Magam , a jeśli auto wytrzyma wszystkie próby tego rajdu wystartuje również w tegorocznej edycji COVAL Pucharu Polski OFF-ROAD PL 2012

Używamy plików cookies w celu ulepszenia naszej strony internetowej. Możesz zmienić ustawienia zapisywania plików cookies w przeglądarce. Pliki cookies wykorzystywane do istotnego działania strony zostały już ustawione.

Akceptuję pilki cookies z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information